نوشته شده توسط : admin

شرکت نرمینه گستر نطنز یک واحد صنعتی پیشرو در زمینه تولید محصولات سلولزی باکیفیت واقع درایران میباشد. شرکت نرمینه گستر نطنز از سال ۱۳۶۹ تابه حال حاضر همواره قدم درعرصه نوآوری و بهبود کیفیت محصولات در راستای تامین نیازهای مشتریان خود در ایران و کشورهای خاورمیانه و همچنین در زمینه بازارهای صادراتی بوده است. واحدهای تولیدی این مجموعه در شهرک صنعتی اوره نطنز واقع میباشد و این مجموعه با مرکزیت دفتر تهران مدیریت میشود.
نرمینه گستر نطنز با تیمی از افراد مجرب تشکیل شده و همواره در راستای محقق ساختن اهداف و ارزش های درون سازمانی شرکت هر یک در محیطی ماتریکسی در بخش های سازمانی شرکت فعالیت میکند. همچنین مشارکت گسترده با شرکتهای پیشرو و تولید کنندهای مواد اولیه خامی که دارای استانداردهای ملی و استاندارد تولیدی مجموعه ما را دارا میباشند همکاری میکنیم. نرمینه گستر نطنز همواره یک شرکت پیشرو در زمینه صادرات کالاهای خود بوده است. محصولات تولیدی وصادراتی شرکت شامل دستمال کاغذی جعبه ای،دستمال کاغذی اقتصادی،دستمال سفره ،دستمال جیبی ،دستمال دلسی،دستمال حوله وپوشک بچه است. در زمینه صادراتی تخصص ما در بازار خاورمیانه بوده که موجب ارتباطات کاری گسترده ای با شرکتهای پخش و فروشگاه های زنحیره ای شده است. امروزه نرمینه گستر نطنز به مشارکتهای کاری خود درسطح جهانی افتخارمیکند. استراتژی شرکت دروهله اول همواره مشتری مداری و تامین کالا براساس نیاز مشتری و ایجاد رابطه طولانی مدت برد برد در زمینه کسب و کار میباشد. این امر باعث شهرت و اعتبار بالای این مجموعه در بازار تجاری خرید و فروش کالا شده است. تیم مجرب بخش فروش و بخش تولید آماده ارائه راه حل به نیاز مشتریان عزیزمان هستند و برای تحقق این هدف کوشش میکند.
این مجموعه با طیف گسترده ای از شرکتهای داخلی و بین الملی در صنف های مختلف رابطه تجاری برقرار کرده است. علاوه براین ما همیشه علاقمند به مذاکره با شرکتها و تامین کنندهگان جدید هستیم. در صورت مورد تائید بودن طرح توجیهی ارائه شده از محصولات و خدمات آنها در مجموعه ما استقبال خواهد شد. درعوض این مجموعه هم به نوبه خود با شرکای خود همواره با درستی و صداقت کامل برخورد کرده است. این امر باعث شده تا ما همواره با مشارکتهای کاری برد برد به شکل طولانی مدت دست پیدا کنیم. در طی ۳۵ سال گذشته ما توانسته ایم که اعتبارات و ارتباطات مستحکمی با مدیران و شرکت های قدرتمند برقرار سازیم. در صورتیکه شما نیاز به اطلاعات بیشتر و یا طرح توجیهی برای ما دارید تیم مجرب ما آماده به مذاکره و پاسخ گویی میباشد. لطفا برای دسترسی به اطلاعات تماس با ما به منوی وب سایت مراجعه کنید.

منبع: narminehgostar.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شركت پارس كرپ درسال ۱۳۴۵ فعاليت خود را در زمينه توليد محصولات سلولزي بهداشتي آغاز نموده و درسال ۱۳۵۳ تحت شماره ۱۹۵۷۰ به ثبت رسيده و با علامت تجاري (چشمك ) ضمن ادامه فعاليت ، همت خود را صرف بالابردن كيفيت محصولات به طور گسترده تر و چشمگيرتري كرده است.

كارخانه شركت پارس كرپ داراي ساختمان و تجهيزات كامل مطابق استاندارد ميباشد و اكثر ماشين آلات اين شركت از نوع خارجي يا مونتاژ داخل هستند و بيش از ظرفيت اسمي قادر به توليد ميباشند.

هدف شركت پارس كرپ از بدو تاسيس افزايش كيفيت و رعايت بهداشت مطابق استاندارد پذيرفته شده بوده و با رسيدن به اين هدف از اولين شركتي بوده كه در اين صنعت در سال۱۳۵۴، موفق به دريافت مهراستانداردگرديده است.

شركت پارس كرپ با رعايت كنترل استانداردهاي لازم در ايران و استانداردهاي معتبر ديگر همواره تلاش مینماید كه كيفيت ، نوآوري و خلاقيت را در قالب طرحهاي متنوع جهت رضايت خاطر مصرف كنندگان محترم فراهم آورند .

این شرکت در زمينه صادرات نيز نقشي فعال داشته و محصولات خود را به كشورهاي آفريقائي ، قرقیزستان و خليج فارس صادر نموده و همواره با استقبال مصرف كنندگان مواجه گرديده است.

شركت پارس كرپ افتخار دارد كه با كارو كوشش مستمر در اين صنعت تحولي شايسته ايجاد نموده و همواره با رعايت كيفيت محصولات ، زيبايي و تنوع بسته بندي ها پل ارتباطي محكمي بين توليد كننده و مصرف كننده برقرار نمايد.

جوایز و افتخارات
قبلیبعدی

گوشه ای از افتخارات چشمک:

انتخاب شرکت پارس کرپ در سال ۸۱ برای تولیدات نوار و پوشک و همچنین در سال ۸۲نیز برای تولیدات دستمال کاغذی صنعتی و عنوان واحد نمونه کشوری سال ۸۶ و نشان کیفیت برتر محصول دستمال کاغذی در سال ۹۲ از طرف سازمان ملی استاندارد ایران ، کسب مدال طلای نمایشگاه بین المللی قرقیزستان و کسب جایزه ۵ ستاره کیفیت از سازمان جهانی BID نیز از دست آوردهای این شرکت میباشد .

گواهینامه های محیط زیست:

در راستای حمایت از محیط زیست اقدام به پیاده سازی سیستم های مدیریت یکپارچه شامل :

Iso9001:2008

Iso17001:2004

OHSAS18001:2007

نموده است و در این راستا اهداف ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است .

اهداف چشمک:

بهبود مستمر در کلیه فرایندها
پیشگیری از جراحت و بیماری های شغلی
بهبود مستمر جنبه های زیست محیطی
افزایش رضایت مندی مشتریان- ارتقاء سطح دانش کارکنان
پیشرو بودن در صنعت سلولزی
مدیریت ارشد شرکت با تبعیت از قوانین و مقررات و سایر الزمات و با ایجاد فرهنگ خودباوری و مشارکت ، متعهد به استقرار و بهبود الزامات استانداردهای فوق میباشد .

منبع: cheshmak.com



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تاریخچه
رعایت بهداشت فردی و تأثیر آن در بالندگی جامعه برای شهروندان ایران که از فرهنگ ملی - مذهبی دیرینه ای بهره می برند و پاکیزگی را امری پسندیده و نشانه ایمان می دانند موضوعی است در خور توجه. بی تردید تأثیر رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در جهانی شدن مصرف فرآورده های سلولزی بهداشتی نقشی بی بدیل ایفا نموده و خوشبختانه ایران نیز از آن تأثیر فراوان گرفته و استقبال قشر تحصیل کرده جامعه یکی از نشانه های بارز آن است.

در راستای کمک به تأمین نیاز روزافزون به مصرف محصولات سلولزی نظیر انواع :

دستمال کاغذی

حوله کاغذی

دستمال توالت

نوار بهداشتی

دستمال جیبی

و پوشک بچه کاملاً بهداشتی

شرکت نیمه شعبان (سهامی خاص) اقدام به احداث مجموعه ای به مساحت بیست و شش هزار متر مربع در موقعیت ممتاز شهر صنعتی سمنان نموده و دستاوردهای چهار دهه آن با تلاش مهندسین و کارشناسان خبره و همکاری صمیمانه کارگران زحمتکش با مدیریت مجموعه در پدید آمدن محصولی با نام بیتا که یکی از برندهای مشهور و برتر صنایع سلولزی بهداشتی را حاصل شده است.

استقال مصرف کنندگان محترم از برند بی تا و مینا نشان دهنده رضایت آنهاست و به منظو رفاه حال مصرف کنندگان، مجموعه محصولات در کلیه سوپرمارکتها، عمده فروشان معتبر و فروشگاه های زنجیره ای کشور نظیر رفاه، اتکا، کوروش، امکان، پروما، اورست، حامی کالا، تعاونی ها، بیمارستانها، داروخانه ها، مراکز درمانی و ... عرضه میگردد.

محصولات زیر نظر مستقیم کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید می شوند و دارای مجوز از موسسه استانداراد و تحقیقات صنعتی می باشند.

منبع: bita-soft.ir

در سال 1389 شرکت نیمه شعبان بعنوان واحد نمونه سال انتخاب گردیده است.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin


گلريز توليدكننده انواع محصولات كاغذي و بهداشتي اعم از دستمال كاغذي ، دستمال هاي توالتي ، دستمال هاي حوله كاغذي، دستمال هاي جيبي، دستمال هاي گلدار با بيشترين تنوع توليد ، پوشک و نوار بهداشتی در بين كارخانجات توليدي داخل ايران مي باشد و اينك با بيش از 55 سال سابقه توليد بيش از 12 درصد از سهم بازار دستمالهاي كاغذي كشور را در دست دارد و به طور متوسط طي 4 سال گذشته هرسال 35 درصد بر توان توليد و حجم فروش خود افزوده است. گلريز تنها شركت توليد كننده محصولات كاغذي بهداشتي در ايران است كه داراي سازمان فروش مستقـل به صورت شبكه فـروش و توزيع مويرگي است . استفاده از جديدترين ماشين آلات توليد و نيز واحد ماشين سازي يكي از برجسته ترين ويژگي هاي گروه گلريز مي باشد كه بسياري از ماشين آلات مورد نياز شركت از طريق اين واحد تامين مي گردد.
به دليل رشد قابل توجه ، طي 10سال گذشته و نيز ايجاد اشتغال پايدار در طي 8 دوره ، مديريت شركت گلریز به عنوان كارآفرين نمونه استاني و نيز يك دوره به عنوان كارآفرين نمونه ملي موفق به دريافت لوح افتخار از مقام محترم رياست جمهور شد. همچنین طی دوره های متوالی بعنوان واحد نمونه از سوی سازمانهای صنعت ، معدن ، تجارت و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و اداره نظارت بر مواد غذایی انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس از مقامات کشوری گردیده است.
شایان ذکر است گلريز پس از 4 سال تلاش و همكاري با 2 دانشگاه معتبر كشور در سال 2016 موفق به کسب عنوان شركت دانش بنيان با رتبه B گرديد و اين شركت بنا دارد به زودی گريد دانش بنياني خود را به رتبه A ارتقاء دهد . توليد محصول Nanotex كه تنها محصول سلولزی ضد میکروب در دنیاست و با استفاده از فناوری نانونقره تولید شده و این محصول علاوه بر ایران در ایالات متحده آمریکا و 148 کشور دیگر دنیا نیز ثبت اختراع گردیده و امتیاز آن تا 20 سال آینده در انحصار هلدینگ گلریز می باشد و همچنین کنترل کیفیت این محصول تحت نظارت انستیتو پاستور ایران است ، نیز از دیگر افتخارات این شرکت می باشد.
مدیران آینده نگر گلریز با همراهی گروهی از متخصصان برجسته همواره در تلاشند که با استفاده از امكانات مدرن آزمايشگاهي و ماشین آلات پیشرفته و همچنين آخرين تكنولوژي روز دنیا این برند ، به جایگاههای برتر جهانی عصر جدید ارتقاء یابد.
برند گلریز نه تنها تعهد به تدوین راه حل های نوین بلکه بازتابی بر ایجاد راه کارهای هدفمند و متمرکز آن است که سوق یافتن مشتریان این برند را به نسل آینده تضمین می کند.

منبع: golrizpaper.com



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin


مدت ها پیش که دستمال کاغذی نبود تمامی وظایف این کالای مهم بر دوش دستمال های پارچه ای بود از تمیز کردن چیزهای مختلف بگیر تا پاک کردن و خشک کردن دست وصورت وغیره...اختراع دستمال کاغذی در حالی ثبت شد که در واقع در 14 اوت سال 1894 میلادی صاحب یک کارخانه کاغذسازی به نام گوت لوب کروم Gottlob Krum کاغذ بسیار نازکی را که برای نرم و لطیف شدن به گلسیرین آغشته شده بود، به عنوان اولین دستمال کاغذی به ثبت رساند. این اختراع با شماره 81094 در سازمان ثبت اسناد شهر گوپینگن واقع در نزدیکی اشتوتگارت برای همیشه به ثبت رسید.

گوت لوب کروم معتقد بود که استفاده از دستمال کاغذی می تواند در افزایش بهداشت و جلوگیری از بیماری های مسری کمک کند. بنابراین اختراع دستمال کاغذی در گوپینگن و منطقه ای که قوم شوابن در آن زندگی می کنند و امروز به نام ایالت بادن ووتنبرگ شناخته می شود، با استقبال رو به رو نشد.

جالب است بدانید که اختراع دستمال کاغذی در حالی در منطقه شوابن ها انجام شده است که شوابن ها مردمانی بسیار کوشا هستند و بیشترین اختراعات و نوآوری ها در آلمان هر سال از این منطقه به ثبت می رسد. شهرت دیگر شوابن ها، صرفه جویی و قناعت آن هاست. در آن زمان دستمالی که پس از مصرف دور انداخته شود، با فرهنگ صرفه جویی آنها همخوانی نداشت و به همین دلیل هم مورد استقبال قرار نگرفت.

به دنبال اختراع دستمال کاغذی در آلمان ، از سال 1924 شرکت آمریکایی کیمبرلی نیز کلارک دستمال کاغذی کلینکس را وارد بازار کرد که از سلولوز پنبه تولید شده بود. شرکت کیمبرلی کلارک در جنگ جهانی اول از سلولوز پنبه در تولید باند پانسمان نیز استفاده کرده بود. این باندها از یک سو دارای استقامت هستند و به سختی پاره می شوند و از سوی دیگر خاصیت جذب مایعات را دارند.دستمال کاغذی

دستمال کاغذی

اختراع دستمال کاغذی چگونه و در کدام کشور انجام شد ؟
نوآوری کلینکس در سال 1929 با ارائه جعبه های امروزی که با بیرون کشیدن یک دستمال کاغذی، دستمال بعدی بیرون می آید، با موفقیت و استقبال زیادی روبه رو شد. کلینکس بیشتر در بازارهای آمریکایی و آسیایی شناخته شده است.

از زمان اختراع دستمال کاغذی ، کلینکس اولین مارک دستمال کاغذی بود که وارد ایران شد و جای خود را در زندگی مردم باز کرد. در ایران واژه کلینکس مترادف با دستمال کاغذی است. و جالب ایت بدانید که در ایران نیز برای نگهداری از دستمال کاغذی جعبه های گران قیمت دست ساز و یا روکش های دست باف ساخته می شود.

35 سال پس از اختراع دستمال کاغذی توسط گوت لوب کروم، در روز 29 ژانویه سال 1929کارخانه کاغذسازی نورنبرگ کالایی را با شماره 407752 در اداره ثبت اسناد رایش با نام تمپو Tempo به ثبت رساند.

درحالی که کلینکس در بازارهای آمریکایی و آسیایی شناخته شده است، دستمال کاغذی تمپو در کشورهای اروپایی جایگاه ویژه ای دارد و شناخته شده است. کارخانه کاغذ سازی نورنبرگ از سال 1935 تا سال 1994 در مالکیت خانواده شیکه دانس بود. البته نام این خانواده ثروتمند بیشتر با کاتالوگ مد و فروشگاه های Quelle شناخته شده است.

بعد از تمپو، محصول کارخانجات کاغذسازی مانهایم که با نام سافتیس Softis به بازار عرضه می شد، بخش دیگری از بازار اروپا را در اختیار داشت.

در سال 1994 شرکت آمریکایی Procter & Gamble کارخانه کاغذسازی نورنبرگ و تولید دستمال کاغذی تمبو را خریداری کرد ولی در سال 2007 به شرکت سوئدی SCA فروخت. این شرکت که قبلا کارخانه سافتیس را هم خریده بود مجبور شد به دلیل قانون ضد انحصار کارخانه سافتیس را به یک شرکت ایتالیایی بفروشد.

از سال های 1960 میلادی در کنار سه مارک مهم کلینکس، تمپو و سافتیس، تولیدات کوچک تر دستمال کاغذی با نام های دیگری هم وارد بازار شده اند که به لحاظ کیفیت کمتر می توانند با این مارک های قدیمی رقابت داشته باشند.

بعد از سال 1733 و با اختراع دستگاه های نخ ریسی و پارچه بافی، قیمت تولید پارچه نیز به تدریج کاهش یافت و تولید انبوه باعث شد تا دستمال دیگر به عنوان کالای لوکس مختص اشراف نباشد. با ورود دستمال کاغذی در قرن بیستم به جوامع بشری، اکنون کمتر از 10 درصد مردم از دستمال پارچه ای استفاده می کنند.

چگونه دستمال کاغذی تولید میشود ؟
مرحله 1) ماده اصلی تشکیل دهنده ی دستمال کاغذی درختان هستند، در کارخانه ای پوست درختان برداشته میشود، و طی فرایندی درختانی که پوست آنها برداشته شده است به لایه های نازکی تبدیل میشود، لایه بیرونی آنها تا جایی که ممکن باشد به صورت نازک گرفته میشود.

مرحله 2 ) لایه های بریده شده به قطعات چیپس مانند در سایزهای برابر (حدود 1 در 1.4 اینچ در می آید) ، این قطعات کوچک آسانتر له خمیر چوب تبدیل میشوند.

مرحله 3 ) تکه چوب های تولید شده (که چیزی در حدود 50 تن هستند) همراه 10000 گالن مواد شیمیایی پخت و پز ترکیب میشود ، سپس دوغاب تولید شده به اجاق های فشار با ارتفاع حدود 18 متر به نام دایجستر (هاضم) فرستاده میشوند.

مرحله 4 ) در خلال پخت مواد که ممکن است تا 3 ساعت طول بکشد، بخش عمده ای از رطوبت چوب بخار میشود ( تکه های چوب شامل تقریبا 50٪ بخار هستند ) ، وزن مخلوط حدود 25 تن کاهش میابد که متشکل از ، سلولز ، فیبرها ، لیگنین (الیاف چوب متصل به هم ) و دیگر مشتقات است.

مرحله ی5) خمیر کاغذ تولید شده به داخل سیستم های شوینده ی چند مرحله ای فرستاده میشود ، که در آن قسمت ، مواد لیگنین و ماده های شیمیایی پخت و پز، از برداشته میشوند، سپس مایعی که مشروب(روغن) سیاه نام دارد ، از خمیر کاغذ جدا شده و به مرحله ی دیگری از تولید ارسال میشود .

مرحله 6) خمیرهای شسته شده به همراه مواد سفید کننده ی گیاهی طی یک فرایند چند مرحله ی شیمیایی رنگ های حاصله از فیبر را از بین میبرد. لینگن باقی مانده، چسبی که فیبرها را به هم متصل میکند ، رنگ کاغذ را به مرور زرد میکند و باید سفید شوند، تا کاغذی سفید رنگ را تولید کند.

تاریخچه ساخت دستمال کاغذی
مرحله 7) جهت تولید کاغذ انبار شده، خمیر دوباره با آب ترکیب میشود ، مخلوطی که 99.5 درصد آن آب و 0/5 درصد آن را فیبر تشکیل میدهد. کاغذ های ذخیره شده به داخل صفحات مشبک، که باعث چلانده شدن و آبکش شدن مقدار زیادی از آب میشود، افشانده میشود، این مرجله صفحه های مات شده ای به پهنای 18 فوت (5/5 متر) را در با سرعت 6500 فوت (1981 متر) در دقیقه تولید میکند.

مرحله 8) صفحات مات به داخل سیلندر هایی عظیمی که یانکی درایر نام دارند منتقل میشوند، و در آنجا فشرده شده و خشک میشوند، و به رطوبت نهایی 5 درصدی میرسد.

مرحله 9) سپس ، کاغذ ها کریپ مشوند، فرایندی که آن را بسیار نرم کرده و اندکی پرچین مانند میکند. در خلال کریپ کردن کاغذ به واسطه تیغ های فلزی کاغذ ها خراش بر میدارند، این تاحدودی باعث انعطاف پذیری بیشتر کاغذ میشود ولی قدرت و ضخامت آن کاهش میابد، و بعد خشک شدن تقریبا متلاشی میشود. این تولید باسرعت یک مایل در هر دقیقه انجام میشود، و برروی ریل های بزرگی پیچیده مشوند.

مرحله 10) کاغذها بر روی ماشینهای مبدل بارگذاری می شوند، پیچ های آنها باز شده، بریده میشوند و دوباره به لوله های مقوایی نازک پیچیده مشوند، سپس این دسته های پیچیده شده به کارخانه های برش و بسته بندی جهت محصول نهایی فرستاده میشوند.

منبع: namnak.com



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()